ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: بانکداری اجتماعی ؛ شمول مالی ؛ قرض الحسنه ؛ وام دهی گروهی
نویسندگان: سلیمی بنی, محمد ؛ قائدامینی, محمد
ناشر: سومین همایش ملی قرض نیکو؛ با تاکید بر تجربه عملیاتی بانکداری قرض الحسنه
تسهیلاتدهی گروهی یکی از انواع روشهای مدیریت فرآیندهای تسهیلاتدهی است که مؤسسات ارائهدهندهی خدمات مالی از آن هنگام مواجه با گروهی از مشتریان (مشتریان جمعی) استفاده میکنند. این سازوکار نخست در سال 1976 میلادی توسط بانک گرامین بنگلادش بهدست دکتر محمد یونس ابداع شد و سپس بانکهای دیگر جهان به پیر... ادامه
سال:1402
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: بازاریابی ؛ بانک رفاه کارگران ؛ بانکداری ؛ تبلیغات تجاری ؛ تبلیغات و تلویزیون ؛ رضایت مشتری ؛ سپرده های قرض الحسنه ؛ مشتریان
نویسندگان: سلیمی، حجت
ناشر: دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
... ادامه
سال:1388
کلیدواژه: ازدواج ؛ قرض الحسنه ؛ لایحه بودجه سال 1398
نویسندگان: بنی طبا، سیدمهدی
ناشر: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
سال:1397
کلیدواژه: آسیب شناسی ؛ بانک مرکزی ؛ تسهیلات ؛ سپرده ؛ ضوابط ؛ قرض الحسنه ؛ منابع و مصارف
سال:1394
کلیدواژه:
سال:1399
کلیدواژه: ازدواج ؛ قرض الحسنه ؛ لایحه بودجه سال 1397
نویسندگان: بنی طبا، سیدمهدی ؛ شهبازی غیاثی، موسی
سال:1396
کلیدواژه: امنیت ؛ رفاه عمومی ؛ عدالت ؛ فقرزدایی
نویسندگان: سبحانی نیا، نریمان ؛ خزایی، میثم ؛ سلیمی، علیرضا ؛ سیفی، عبدالمجید
ناشر: مطالعات فقه اقتصادی
زمینه و هدف: رفاه عمومی که به معنای بهره مندی پیوسته و متعادل مردم از امکانات مادی به صورت مشروع و معقول است، همواره مورد توجه مکاتب بشری و الهی و تصمیم گیران جوامع، بوده است. هدف از پژوهش حاضر بررسی مبانی فقهی رفاه عمومی و تبیین جایگاه آن در حکومت اسلامی است. مواد و روش ها: روش پژوهش به صورت توصیفی... ادامه
سال:1401
کلیدواژه: بانک ؛ ربا ؛ صندوق قرض الحسنه ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: لشکری، محمد ؛ حسینی، سید محمد ؛ معدنی، محمد علی
ناشر: اقتصاد و بانکداری اسلامی
چکیده ربا در شرع اسلام بهعنوان یکی از مهمترین مفاسد اقتصاد مطرح است که عموماً در قرض مصداق پیدا میکند و از سویی قرض بهعنوان یکی از روشهای تجهیز و تخصیص منابع در بانکداری بدون ربای ایران مورد استفاده است؛ لذا به نظر میرسد که مراقبت از قراردادهای قرض جهت جلوگیری از ایجاد ربا یا شبهه آن ضروری باش... ادامه
کلیدواژه: ارتباطات توصیه ای ؛ اعتماد ؛ قابلیت اعتماد ؛ کیفیت اطلاعات ؛ مفید بودن اطلاعات ؛ نگرش
نویسندگان: محمد کریمی ، حمیدرضا ؛ غفاری ، محمد
ناشر: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی
امروزه اعتماد به برند از اهمیت بالایی در موفقیت کسب و کارها خصوصا در محیط های رقابتی برخوردار است. لذا هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ویژگی های ارتباطات توصیه ای در اعتماد به بانک و قصد استفاده از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران بود. ارتباطات توصیه ای شامل ابعاد کیفیت اطلاعات، نگرش نسبت به ارتباطات توصی... ادامه
نویسندگان: بنا, محمد علي محمد احمد
ناشر: منشورات محمد علي بيضون، دار الكتب العلمية،
سال:1427
بعدی
دسته بندی